FAQ
W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?
Rezerwacja jest bardzo łatwa i szybka. Wystarczyć wprowadzić wybraną lokalizację i okres rezerwacji, a na stronie pojawią się wszystkie modele, które są dostępne do rezerwacji. Wyświetlone zostaną również szczegóły dotyczące pojazdu, jak i dane kontaktowe dealera, u którego znajduje się pojazd.
W jaki sposób mogę dokonać zmian w mojej rezerwacji?
Zmiany w rezerwacji mogą zostać wprowadzone przez dealera, u którego znajduje się zarezerwowany pojazd. Jego dane kontaktowe można znaleźć na koncie Klienta oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
W jaki sposób mogę zrezygnować z rezerwacji?
Dokonaną rezerwację można anulować online za pośrednictwem swojego konta. W szczegółach rezerwacji dostępna jest opcja, która pozwala na je natychmiastowe anulowanie. Alternatywnie możesz zadzwonić do właściwego dealera i anulować rezerwację telefonicznie.
Czy są jakieś dodatkowe koszty?
Dodatkowe koszty mogą się pojawić w następujących przypadkach (zgodnie z umową podpisaną z dealerem):
-
naliczenie stawki za dodatkowe kilometry
-
opóźnienie w oddaniu samochodu.
Gdzie mogę znaleźć Ogólne Warunki Najmu?
Ogólne Warunki Najmu są dostępne w stopce tej strony oraz w potwierdzeniu Twojej rezerwacji.
Jakie dokumenty są wymagane do skorzystania z usługi?
Klient zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów:
-
Aktualne prawo jazdy
-
Dokument tożsamości
-
Ważna karta kredytowa
W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów, dealer nie może zrealizować usługi.
Czy wynajętym autem mogę wyjechać za granicę?
Musisz sprawdzić z dealerem, czy i do których krajów możesz wyjechać.
W jakich godzinach mogę odebrać i zwrócić auto?
Wynajęty samochód może być odebrany i zwrócony tylko w godzinach pracy dealera. Inne godziny muszą być indywidualnie ustalone z dealerem i wymagają dodatkowych opłat.
Jakie formy płatności są akceptowane?
Musisz sprawdzić to z dealerem, u którego rezerwujesz auto.
Czy dozwolone jest palenie w pojeździe?
Palenie jest zabronione.