FAQ

W jaki sposób mogę zarezerwować samochód? 

Rezerwacja jest bardzo łatwa i szybka. Wystarczyć wprowadzić wybraną lokalizację i okres rezerwacji, a na stronie pojawią się wszystkie modele, które są dostępne do rezerwacji. Wyświetlone zostaną również szczegóły dotyczące pojazdu, jak i dane kontaktowe dealera, u którego znajduje się pojazd. 

 

W jaki sposób mogę dokonać zmian w mojej rezerwacji? 

Zmiany w rezerwacji mogą zostać wprowadzone przez dealera, u którego znajduje się zarezerwowany pojazd. Jego dane kontaktowe można znaleźć na koncie Klienta oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji. 

 

W jaki sposób mogę zrezygnować z rezerwacji? 

Dokonaną rezerwację można anulować online za pośrednictwem swojego konta. W szczegółach rezerwacji dostępna jest opcja, która pozwala na je natychmiastowe anulowanie.  Alternatywnie możesz zadzwonić do właściwego dealera i anulować rezerwację telefonicznie. 

 

Czy są jakieś dodatkowe koszty? 

Dodatkowe koszty mogą się pojawić w następujących przypadkach (zgodnie z umową podpisaną z dealerem): 

 

Gdzie mogę znaleźć Ogólne Warunki Najmu? 

Ogólne Warunki Najmu są dostępne w stopce tej strony oraz w potwierdzeniu Twojej rezerwacji. 

 

Jakie dokumenty są wymagane do skorzystania z usługi? 

Klient zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów: 

W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów, dealer nie może zrealizować usługi. 

 

Czy wynajętym autem mogę wyjechać za granicę? 

Musisz sprawdzić z dealerem, czy i do których krajów możesz wyjechać. 

 

W jakich godzinach mogę odebrać i zwrócić auto? 

Wynajęty samochód może być odebrany i zwrócony tylko w godzinach pracy dealera. Inne godziny muszą być indywidualnie ustalone z dealerem i wymagają dodatkowych opłat. 

 

Jakie formy płatności są akceptowane? 

Musisz sprawdzić to z dealerem, u którego rezerwujesz auto. 

 

Czy dozwolone jest palenie w pojeździe? 

Palenie jest zabronione.